Alla inlägg under juni 2012

Av Sonja - 14 juni 2012 08:07

Av Sonja - 8 juni 2012 16:25

 

Av Sonja - 8 juni 2012 08:54

I går var det Minnas sista dag på förskolan, nu har hon ett långt sommarlov framför sig innan det är dags att börja i förskoleklass till hösten.

Nu är dagistiden alltså förbi, vi har inga småbarn i familjen längre utan två skoltjejer! Känns både roligt och lite vemodigt, tiden går så snabbt!!!


Idag ska vi njuta av sommar och förbereda lite inför Minnas barnkalas imorgon. Pynta och blåsa ballonger, baka, ordna skattjakt och städa. Dags att sätta igång! 

Ha en bra fredag!


 

Tia

Av Sonja - 8 juni 2012 08:49






 

Av Sonja - 1 juni 2012 06:01

Sitter med frukosten, yoghurt med granatäpple och, såklart, kaffe. Snart är det hög tid att promenera iväg till jobbet, en lång helg väntar och jag checkar ut igen först på söndag eftermiddag. 


Igår firade vi världens bästa 6-åring Minna. Hon fick väldigt fina paket, sång, tårta, och trevligt besök och var så nöjd med sin födelsedag!! 


Happy Friday!

Välkommen till min blogg


Jag heter Sonja. Här delar jag med mig av dagboksanteckningar och mer eller mindre intressanta inblickar i min vardag som Mamma till Stella och Minna, sambo med Robert och matte till hundarna Anja & Tia och marsvinen Fiona & Marion.

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Twitter

Translate

Länktips

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggarkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards