Alla inlägg under augusti 2012

Av Sonja - 31 augusti 2012 08:52

Efter en massa jobb tio dagar på raken (med bl.a en utdragen valpning natten innan transport av valpar tur och retur till Vänersborg) så känns det obeskrivligt skönt att ha tre lediga dagar att se fram emot!

Jag har precis lämnat av barnen på skolan. Känns väldigt märkligt kan jag säga. Att jag är ledig men ändå ska barnen iväg. I tio år har jag alltid haft ett eller båda barnen hemma när jag varit ledig. Nu sitter jag helt plötsligt ensam och undrar vad jag ska göra av all ledig tid? Njuta av lugnet? Kanske. Men det känns vemodigt.

Jag är inte typen som skriver listor. Men idag passar det bra. Förmiddan kommer att susa fram och snart är bustrollen hemma igen. <3

Välkommen till min blogg


Jag heter Sonja. Här delar jag med mig av dagboksanteckningar och mer eller mindre intressanta inblickar i min vardag som Mamma till Stella och Minna, sambo med Robert och matte till hundarna Anja & Tia och marsvinen Fiona & Marion.

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Twitter

Translate

Länktips

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggarkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards